RSS
Film

Przygotowanie oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkania

29 Sty
Przygotowanie oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkania

Dobrze wykonane zdjęcia

W zasadzie ta jedna rzecz ma największy wpływ (po cenie) na podejmowanie decyzji kontaktu przez potencjalnie zainteresowaną osobę. Nie na darmo mówi się, że jedno zdjęcie wyraża tysiąc słów. Fotografie są potężnym narzędziem marketingowym. Dobrze przygotowane mogą zwabić klientów, jednak gdy jest odwrotnie – odstraszają nabywców.

Nie „dobre zdjęcia„, tylko dobrze zrobione i w przygotowanym na to mieszkaniu. Czyli doświetlone, proste (nie pochyłe), ukazujące przestrzeń, jak również dużo szczegółów lokalu (konkretnego pomieszczenia) za jednym zamachem – na jednym zdjęciu. Dobrze zrobione zdjęcie musi być w dobrej jakości. Zauważyć można setki ogłoszeń o chęci sprzedaży nieruchomości, czy wynajmu z … kiepskimi zdjęciami, wykonanymi niechlujnie, lub za pomocą prymitywnych obiektywów telefonów komórkowych. Są również dziesiątki ogłoszeń, na których zbywca w ogóle nie dodaje zdjęć.

Krzykliwy tytuł ogłoszenia

Drugie narzędzie reklamy, które może przyciągnąć wielu odbiorców – zwrócić ich uwagę, zaciekawić. Miejsce na tytuł jest ograniczone. W sumie to dobrze, ponieważ tytuł ma reklamować treść, nie odwrotnie. Często widuję tytuły wyjęte z treści, z kontekstu lub zupełnie nie na miejscu – opisujące jakieś szczegóły, które męczą oczy i marnują czas nabywcy, jak również dają wyraz tego, co można znaleźć głębiej w ogłoszeniu. Jest kilka technik pisania dobrych tytułów – poczytaj o tym w necie.

Zachęcający opis

Chwalmy się swoją nieruchomością, punktujmy plusy. Piszmy treściwie, zawierając istotne informacje, którymi by nasz najemca był rzeczywiście zainteresowany. Dlatego wpierw w ogóle musimy zdefiniować najemcę – ale to materiał na osobny wpis. Można wykorzystać swój talent przedstawiania sytuacji w sposób żartobliwy, lecz nie ośmieszający. Piękne zdjęcia, świetnie reklamujący tytuł wraz z doskonałym, merytorycznym opisem daje dużą przewagę nad konkurencją.

Podstawy marketingu

W internecie pełno jest artykułów odnośnie nadawania fajnych opisów, tytułów, a nawet artykułowania samej ceny. Reguły dotyczą każdej branży, więc równie dobrze możesz czytać poradniki a propos tekstów o meblach, samochodach, czy wakacjach i wprowadzać ich elementy do swojej oferty dotyczącej danej nieruchomości. Nie trzeba być geniuszem, aby stworzyć dobrą ofertę, dzięki której zdobędziesz więcej potencjalnie zainteresowanych ogłoszeniem osób. Im więcej ludzi się zaciekawi Twoją ofertą, tym zwiększysz szansę na powodzenie lub przyśpieszysz czas do transakcji. Im szybciej sprzedaż lub wynajmiesz nieruchomość, tym szybciej zarobisz.

Mini szkolenie

Poniższy materiał filmowy przygotowałem z myślą o inwestorach w cashflow, czyli osobach posiadających nieruchomość na wynajem. Jest to co prawda nieco przerysowana forma dawania nagany lub pochwały, ale moim zdaniem może być bardzo pomocna w tworzeniu oferty nieruchomości.

Na filmie zobaczysz rzeczywiste ogłoszenia typu: wynajem mieszkania Poznań. Na ich podstawie został stworzony poniższy materiał. Chodziło mi o to, byś zobaczył, jakie najczęstsze błędy wykonują osoby ogłaszające oferty, co można by było poprawić, jak myśli i czego oczekuje najemca? Mam nadzieję, że dzięki temu będziesz w stanie poprawić swoje oferty, a tym samym swój cały system marketingowy, dzięki czemu zwiększysz swoje możliwości na znalezienie klienta.

Zapisz się na listę (śledź blog) po prawej stronie i/lub polub stronę na facebook’u,
a będziesz zawsze na bieżąco z najnowszymi artykułamiLubię TO - inwestowanie w nieruchomości
 

Tagi: , , , , , , , , , , , , ,

1 responses to “Przygotowanie oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkania

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.